Nieuwsupdate |
Het is een tijdje stil geweest op deze website, maar Sport2Inspire heeft allesbehalve stil gezeten in het eerste kwartaal van 2019. In de afgelopen periode hebben we weer veel verschillende opdrachtgevers tevredengesteld en nieuwe inspirerende opdrachten ontvangen.
Zo is er een sponsoractivatieplan gemaakt voor Decathlon Enschede om op een positieve manier zichtbaar te zijn bij toonaangevende sportevenementen in de regio. Sport2Inspire adviseerde de sportwinkel tevens bij de op te zetten partnerships binnen het bewerkingsgebied.
Carel Lurvink is een ander mooi merk waar Sport2Inspire vol trots aan werkt. Carel Lurvink, partner bij Team Sunweb, heeft ons is gevraagd om met een creatieve sponsoractivatie te komen die past bij het DNA van deze servicegerichte groothandel voor veilige en schone werkomgeving.
Sport2Inspire, dat gevestigd is in Haaksbergen, gaat samen met Haaksbergen Promotie en verschillende lokale stakeholders de mogelijkheden, positionering en propositie in kaart brengen voor het organiseren van een groot sportevenement.
Wegdam Concepts en Sport2Inspire hebben de handen in één geslagen om Sportnatuur als sportmarketing initiatief in de markt te zetten. Het doel is om sport en de natuur meer met elkaar te verbinden om zo de recreatie en het toerisme een impuls te geven.
Sportaal, het sportbedrijf van Enschede, gaan we verder ondersteunen bij de realisatie van marketingstrategieën op de verschillende productgroepen. Hierbij staat de rol van Sportaal ‘de ambassadeur van sport’ centraal.
Tenslotte gaan we voor de Gemeente Borne een website realiseren om stakeholders en geïnteresseerden nog beter te informeren over de realisatie, renovatie en uitbreiding van sportpark ’t Wooldrik.
We blikken terug op een bewogen periode met leuke werkzaamheden en kijken uit naar het ondersteunen en adviseren van nog meer mooie merken, gemeentes en sportorganisaties.